П`ятниця
14.12.2018
10.04
Ви увійшли як Гість
Група "Гости"Вітаю Вас Гість
RSS
 
КЗ ПДНЗ №5 "Ягідка"
Головна Мій профіль Реєстрація ВихідВхід
Сторінка практичного психолога »



Меню сайту

Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Практичний психолог: Пономаренко Олена Михайлівна

Освіта:
• Полтавський державний педагогічний університет ім. В.Г.Короленка 2003р.

Кваліфікація: вихователь дітей дошкільного віку, дефектолог, логопед.

 Полтавський державний педагогічний університет ім. В.Г.Короленка 2013р. Кваліфікація: психолог

Психологічна служба ДНЗ

 

Активно та результативно працює психологічна служба ДНЗ 

під керівництвом практичного психолога Пономаренко Олени Михайлівни.

Значна увага з боку психологічної служби приділяється роботі з дітьми: психолого-педагогічному вивченні дитини, її розвитку, адаптації дітей раннього віку до ДНЗ, підготовці дітей до школи, з’ясуванню причин тих чи інших відношень у вихованні та навчанні дитини, відставання чи випередження вікових нормативів у розвитку пізнавальних процесів, тривожності, міжособистісним стосункам, розвитку у дітей комунікативних якостей, інтелектуальних здібностей, розвитку самооцінки.

В роботі з дітьми Пінчук М.В. системно використовує власні доробки, корекційні програми: "Веселі пальчики", "Казкові історії", "Наші емоції", "Я — школярик", враховуючи проблеми та вікові особливості дітей.

Психологічна служба тісно співпрацює з педагогічним колективом.

Проводячи роботу з батьками, психологічна служба забезпечує:

 - інтеграцію суспільного і родинного виховання

 - психологічну просвітницьку роботу з батьками

 - довіру батьків до діяльності ДНЗ

 -  соціально-педагогічний патронат

З цією метою в ДНЗ розроблені в достатній кількості психолого-педагогічні інформаційні матеріали для батьків: пам’ятки, поради, рекомендації, ігри-вправи, ігри-тренінги з розвитку психічних процесів у дітей. Головне для практичного психолога — це привернення батьківської уваги до розвитку дитячої особистості, розуміння своєї ролі у вихованні та навчанні дітей.

Як можна допомогти дитині добре поводитись?



                                                                                                                                                       
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Подавайте дітям приклад гарної поведінки

       Діти вчаться, наслідуючи поведінку дорослих. Ваша поведінка -

       приклад для наслідування.

 

Змінюйте оточення, а не дитину

      Ліпше тримати ціні, крихкі та небезпечні предмети у недоступних      для дітей місцях, аніж потім карати дітей за їхню природну цікавість.

 

Висловлюйте свої бажання позитивно

     Кажіть дітям, чого ви від них очікуєте, замість того, чого НЕ бажаєте.

 

Висувайте реальні вимоги

     Враховуйте вік дитини, ситуацію в якій вона опинилась. Ви маєте бути   терплячим до маленьких та хворих дітей.

 

Не надавайте надто великого значення заохоченням та покаранням   

      З дорослішанням дитини покарання та заохочення стають менш                                                результативнішим. Пояснюйте причину вашого рішення. Зі старшими прагніть до компромісу, а з меншими – використовуйте тактику переключення уваги.

 

Обирайте виховання без побиття та крику

      На початку крик та фізичні покарання можуть здаватися результативними, але згодом виявиться : щоразу ви змушенні бити все сильніше, щоб досягти бажаного результату. Покарання не допомагають дитині виробити навички самоконтролю та поваги до інших. Дослідження доводять , що вимоги дорослих часто видаються дітям незрозумілими.

 

Допомагайте  дітям поводитися краще, даючи їм вибір

          Не сперечайтеся з дитиною про справи, які  не мають великого значення. Дозволяйте їй зробити  вибір: нехай вона сама вирішує, у що одягатися чи що їсти. Це попередить прояви образи та непокори з боку дитини. Вона не дорікатиме, що ви її постійно контролюєте.

 

Проявляйте свою любов

          Саме любов є  найважливішою потребою всіх людей і однією з основних передумов їхньої позитивної поведінки. Батьківська любов допомагає дитині формувати впевненість у собі, викликає почуття власної гідності.

Прислухайтеся до того, що говорить ваша дитина

        Цікавтеся тим , що робить і відчуває ваша дитина.

 

Визначте певні обмеження для дітей

     Усі взаємостосунки потребують обмежень, навіть й ті, що будуються на любові та довірі. Діти почуваються безпечніше, коли батьки також дотримуються визначених ними обмежень.

 

Використовуйте сміх для того, щоб розрядити напружену ситуацію

     Часом батьки бувають занадто серйозними. Умійте побачити веселі моменти й дозволяйте собі сміятися за кожної слушної нагоди. Це допоможе сповна відчути радість  батьківства.

 

Намагайтеся побачити світ очима вашої дтитни і зрозуміти її почуття

 Пригадайте, як ви почувалися, коли були дитиною, й яким незрозумілим здавався вам світ дорослих, якщо з вами чинили несправедливо.

 

Хваліть і заохочуйте дитину

          Сподівайтеся, що дитина поводитиметься добре, й заохочуйте її докладати до цього зусиль.Хваліть її за хорошу поведінку.

 

Поважайте свою дитину так, як поважали б дорослого

           Дозвольте дитині брати участь у прийнятті рішень, особливо тих, що стосується її. Прислухайтеся до думки дитини. Подумайте, яким чином   сказати дитині щось неприємне. Вибачайтеся, якщо вчинили неправильно по відношенню до дитини.

 

Плануйте розпорядок дня дитини

      Діти почуватимуться безпечніше, якщо дотримуватимуться чіткого розпорядку дня.

 

Будьте послідовними  у дотриманні правил, встановлених у вашій сім’ї

        Діти можуть бути введені в оману, якщо одного дня правило виконується, а  іншого – відміняється.

 

Не забувайте про власні потреби !

      Коли відчуваєте, що вам бракує терпіння, приділіть трохи часу лише собі. Робіть те, що приносить вам задоволення.Якщо ви розумієте, що втрачаєте контроль над собою і можете накричати на дитину, образити, вдарити її, залиште дитину на кілька хвилин, порахуйте до десяти і заспокойтеся.

 

І пам’ятайте: діти мають право на позитивне  ставлення до себе.

 

РЕЗУЛЬТАТИ ПСИХОДІАГНОСТИЧНОЇ РОБОТИ З РІВНЯ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ У СТАРШИХ ГРУПАХ

старша група № 1 «Метелик"

 

старша група № 2 «Казка»

 

Форма входу

Пошук

Друзі сайту

Міні-чат
200

Комунальний заклад "Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №5 "Ягідка" Полтавської міської ради Полтавської області". 
м. Полтава, вул. Пилипа Орлика 29а, тел. (05322) 50-25-12,60-95-46